Skip to content

– Jeg er drittlei Lady Gaga

desember 23, 2010
Denne artikkelen er skrevet av Online.nos samarbeidspartner, ungdomsnettstedet 730.no.
 

Ozzy Osbourne

(SONY)

Da vår pene reporter hooket opp med Ozzy Osbourne i sommer (se her), var det ikke mange nye artister rockelegenden satte pris på. Men…

– Det er én jeg liker. Jeg er tiltrukket av henne, men hun er gal; Lady Gaga, fortalte Ozzy til 730.

– Det er bra at hun har spicet opp musikkbransjen. Det er ikke noe kult når man ikke ser forskjell på artistene og de som jobber i crewet.

Men nå forteller veteranen til US Magazine at han har fått seg en overdose.

Lady Gaga– Jeg synes Lady Gaga burde ta en pause i en stund. Det blir for mye, og hun passer ikke på oppmerksomheten rundt klærne sine. Hun er for overeksponert. Hun kunne bli den neste Madonna hvis hun spilte kortene sine riktig. Jeg liker henne, men jeg blir drittlei henne. Når jeg skrur på tv-en ser jeg henne ha på en lampeskjerm eller noe. Hun må ta en pause, for en time eler noe. Jeg elsker henne, jeg synes hun er veldig, veldig underholdende, men hun gjør for mye. Hver dag er det noe. Det unike ved henne kommer til å bli drept hvis hun ikke roer seg. Hvem er hennes manager? Noen burde hviske i øret hennes at hun må slappe av i et par måneder – la folk få tilbake interessen. Du vet, gjøre at folk vil ha deg?

Dette norgesbesøket backer påstanden om at superkvinnen trenger en solid ferie: Lady Gaga i Oslo

 

Hør Ozzys nye plate og katalog hos WiMP og last ned her



No comments yet

Legg igjen en kommentar

