Skip to content

Liam: – Noel er en tyv!

januar 10, 2011

Denne artikkelen er hentet fra  Online.nos samarbeidspartner, ungdomsnettstedet 730.no.

Oasis

Hør Oasis I WiMP

-Jeg har allerede hørt det  nye albumet hans, fordi jeg for f**n sang halvparten av det, sier den modne 38-åringen Liam Gallagher.
I et intervju med Uncut, hevder Oasis’ eks-frontmann Liam at hans eldre bror Noel har stjålet noe av Oasis’ gamle materiale i sitt nye soloprosjekt.
Det britiske suksessbandet Oasis ble til i 1993, og spilte sin siste konsert i august etter en krangel backstage, hvor Noel noen timer senere serverte følgende:
– Jeg slutter i Oasis i kveld. Folk kan skrive og si det de vil, men jeg holder ikke ut med Liam en eneste dag lenger.
Liam har i etterkant startet bandet Beady Eye, som han på forhånd selv spådde skulle bli bedre enn Oasis. Men ettersom den gode responsen har uteblitt, og han i tillegg har hørt deler av brorens kommende og hittil hemmelige prosjekt, er det jo en selvfølge at også han skal ned i gjørma:
– Han har lurt unna matriale fra da vi skrev vårt siste album Dig Out Your Soul i 2008, fordi han tilsynelatende skulle bruke det i sin egen solokarriere for å kunne lykkes.
Fortsetter nedenfor.
I forbindelse med jukserianklagene, besøkte Liam sin egen klesbutikk Pretty Green Store i Glasgow, hvor han fortalte at han ikke har sett tjuvradden av en bror siden Oasis gikk hvert til sitt i 2009.
– Jeg bryr meg ikke om hva han gjør. Jeg er sikker på at alt er veldig sivilisert og voksen. De menneskene som eventuelt kommer på konsertene hans, vil nok være en gjeng med tapere som står og klør seg på haka.
No comments yet

Legg igjen en kommentar

